Garance

Garance rychlého dodání

V případě objednání zboží s platbou platební kartou, převodem na účet GoPay nebo na dobírku, které je skladem do 12:00 hodin, odešleme Vám toto zboží na celém území České republiky ve stejný den (platí pouze v pracovní dny), takže zboží máte druhý den doma. V případě, že objednáte zboží po 12:00 hodině, bude zboží odesláno následující den a zboží máte za 2 dny! Pokud by došlo z naší strany k opoždění odeslání balíčku, hradíme náklady spojené s dopravou MY! O této skutečnosti bychom Vás určitě informovali.

V případě platby převodem na účet, odesíláme zboží až po připsání částky na náš účet, jak rychle zboží odešleme záleží tedy na Vás.

Garance výměny zboží ZDARMA

Objednali jste si zboží v našem e-shopu a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle Vašich představ? Pak nám ho do 30 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali, můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

VÝMĚNU PROVEDEME ZCELA ZDARMA

Co dělat, když zboží chcete vyměnit naleznete ZDE.

Garance vrácení zboží do 30 dnů

Nabízíme Vám možnost vrátit zboží nad rámec 14ti denní zákonné lhůty, a to do 30ti dnů od převzetí zboží.

Pro snadné a rychlé vyřízení doporučujeme následující postup, který naleznete v sekci Podmínky nákupu/Vrácení zboží .

Garance spokojenosti

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Není to příjemná záležitost ani pro Vás, ani pro nás a proto jsme se rozhodli potěšit Vás tím, že ke každé oprávněné reklamaci, tedy reklamaci, která bude z naší strany uznána, Vám přibalíme menší dárek.

Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat se dozvíte v sekci Podmínky nákupu/Reklamace.

Garance kvalitní péče

Věříme, že budete s námi spokojeni a naše produkty Vám udělají radost. Naše služby i péči o zákazníka neustále zlepšujeme tak, abychom každému z Vás poskytli individuální přístup, který si zasloužíte. Snažíme se být Vám nablízku prostřednictvím livechatu, e-mailu nebo telefonu, rychle reagovat a co nejdříve vše vyřešit k Vaší spokojenosti.

Nebyli jste s něčím spokojeni? Napište nám to na info@mimulo.cz. Každá Vaše stížnost je pro nás výzvou, abychom své chyby již neopakovali a své služby neustále vylepšovali.