Musím se při nákupu registrovat?

Ne, pro nákup na našich stránkách není registrace povinná. Ale registrací získáte další slevy a výhody.

Lze zboží vyzvednout i osobně?

Ano, zboží si lze po předchozí telefonické domluvě vyzvednout i u nás na provozovně.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat, si přečtěte zde.

Jak postupovat v případě, že mi zásilka dorazí poškozená?

V případě poškození zásilky - roztržený či jinak poškozený balík, zásilku od dopravce nepřebírejte a ihned s dopravcem vyplňte formulář o poškození zásilky. Zároveň nás o tomto prosím informujte, abychom mohli tuto věc u dopravce vyřešit.

Jestliže není balík poškozený a uvnitř balíků objevíte poškozené zboží, zjevně způsobeného přepravou, je toto nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy, platí pro Geis / DPD.

Zjistí-li v případě České pošty adresát po převzetí zásilky, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

V případě odmítnutí převzetí zásilky zákazníkem, si provozovatel internetového obchodu www.mimulo.cz vyhrazuje právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s dopravou zásilky k zákazníkovi a zpět a nákladů na odeslání faktury.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Ano, máte na vrácení zboží 14 dní, danou zákonem. Více informací naleznete na Vrácení a výměna zboží.

Potřebuji zboží vyměnit. Jak mám postupovat?

Objednali jste si zboží v našem e-shopu a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle Vašich představ? Pak nám ho do 30 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali, můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží. Nakupujte bez starostí. Jak postupovat při výměně zboží se dozvíte zde.

Jak zjistím, že je zboží skladem?

V detailu zboží je uvedena informace o aktuální skladové dostupnosti. Tento údaj uvádíme např. jako Skladová dostupnost (ks): více než 5 ks. Pokud je u konkrétního zboží uveden počet skladových položek, toto zboží je skladem a je tedy ihned připraveno k expedici. Pokud je u zboží uveden počet dnů k dodání, tento údaj označuje dobu dodání od výrobce do našeho skladu.