Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Při reklamaci se, prosím, řiďte pokyny níže, aby vše mohlo proběhnout k Vaší spokojenosti.

Postup při reklamaci zboží:

1. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu na info@mimulo.cz a v e-mailu, prosím, uveďte následující informace: 

    • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
    • adresu;
    • telefonní číslo;
    • důvod (stručný popis) reklamace;
    • přiložte fotografii závady.

2. Po zpracování e-mailu Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní včetně příslušenství.

3. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov

Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.

4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat.