Právo na vrácení zboží do 14 dnů

Zboží máte právo vrátit do 14ti dní od převzetí zboží.

Doporučujeme, aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.).

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Kontaktujte nás na e-mail info@mimulo.cz a do e-mailu, prosím, uveďte následující informace:

  • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
  • adresu;
  • telefonní číslo.

2. Po zpracování e-mailu Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den a dohodneme se s Vámi mimo jiné na způsobu vrácení zboží.

3. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.

Jablunkov 994

739 91 Jablunkov

4. Pro vyzvednutí zboží lze rovněž využít přepravní společnosti, tuto informaci je třeba však třeba sdělit již při předchozí telefonické domluvě.

5. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 14 dnů. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, vypočteme náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určíme, o kolik bude snížena vrácená částka.

Kupní cenu nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Výměna zboží

V případě, že jste objednali zboží, které vám nevyhovuje, je možné ho do 14ti dní od převzetí zboží vyměnit. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

Celou výměnu provedete z pohodlí domova.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení a ideálně by mělo mít původní obal.

2. Vytvořte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. Klasicky zvolíte dopravu (kterou hradit nebudete, bohužel se ale vyplnit musí) a do poznámky napište VÝMĚNA ZBOŽÍ. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat, než nám původní zboží kurýr doručí.

V případě výměny může dojít k tomu, že požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené nebo požadované zboží bude mít vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali s informací, jakou částku je třeba ještě uhradit.

3. Kontaktujte nás na e-mail info@mimulo.cz a do e-mailu, prosím, uveďte následující informace:

  • jméno a příjmení osoby, která objednávku vytvářela;
  • adresu;
  • telefonní číslo;
  • ID a název zboží, které chcete vyměnit.

4. Po zpracování e-mailu Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.

5. Zboží pečlivě zabalte a vyčkejte příjezdu přepravní společnosti.

6. Jakmile nám kurýr doručí zásilku na výměnu a vše bude v pořádku a zboží skladem, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Celá výměna proběhne během max. 7 dnů.