Obchodní podmínky

Obecná ustanovení

Provozovatelem internetového obchodu www.mimulo.cz je obchodní společnost CARERO s.r.o. IČ: 28108272, DIČ: CZ28108272, se sídlem: Písek 311, 73984 Písek, tel: 555 508 930, email: info@mimulo.cz. Adresa provozovny pro uplatnění reklamací a servisu: Jablunkov 994, 739 91 Jablunkov.

Vztahy a vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího, který při objednávce zboží nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen obchodní podmínky), a dále příslušnými právními předpisy, zejména v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Kupní smlouva

V případě zboží je nabídkou na uzavření kupní smlouvy až řádné vyplnění objednávky konkrétního zboží zákazníkem a její odeslání provozovateli internetového obchodu ze sekce Nákupní košík. Neprodleně po doručení této objednávky provozovateli internetového obchodu bude zákazník informován e-mailem o doručení objednávky, který však nemá povahu přijetí nabídky na uzavření kupní smlouvy. V tomto okamžiku již není možné objednávku měnit, jelikož je ihned předána do skladu k vyhodnocení dostupnosti zboží a zarezervování dostupných položek k jejich následnému zabalení a odeslání.

Za případné chyby, které mohou vzniknout při přenosu dat nenese společnost CARERO s.r.o. žádnou odpovědnost.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

Dodací lhůta

Vynakládáme veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle objednávky.

V případě objednání zboží do 12:00 hodin a zvolené platbě na dobírku se zavazujeme předat objednávku dopravci ve stejný den (platí pouze v pracovní dny).

Přepravní společnost Geis Parcel i Česká pošta má na doručení 24 hodin, takže zboží máte druhý den od objednání doma. V případě, že objednáte zboží po 12:00 hodině, bude zboží odesláno následující den, takže zboží obdržíte za 2 dny.

Pokud zvolíte jako způsob platby platbu převodem na náš účet, bude zboží odesláno jakmile se peníze připíšou na náš účet.

Jestliže objednané zboží nemáme skladem nebo je z jiného důvodu nemůžeme odeslat, oznámíme Vám tuto skutečnost telefonicky a zároveň Vám sdělíme další postup (obdržíte informaci o dostupnosti zboží, nabídneme Vám jiné podobné zboží, projednáme storno objednávky).

Vyhrazujeme si právo od smlouvy odstoupit v případě, že zboží nebude skladem u dodavatele. Jestliže bude nedodané zboží předem uhrazeno a dohodneme se na stornu objednávky, bude Vám částka za objednávku vrácena do 7 dnů od uskutečnění dohody.

Pokud zvolíte jako způsob platbu převodem na náš účet, bude pro Vás zboží rezervováno po dobu 7 dnů. Pokud po uplynutí této doby nebude celá částka objednávky vč. poštovného připsána na náš účet, bude objednávka stornována a zboží vráceno do prodeje.

Provozovatel internetového obchodu CARERO s.r.o. nenese odpovědnost za zásilky svěřené k dodání společnosti Geis nebo České poště. V případě nedoručení zásilky nás kontaktujte e-mailem na adrese info@mimulo.cz nebo telefonicky 555 508 930.

V případě poškození zásilky - roztržený či jinak poškozený balík, zásilku od dopravce nepřebírejte a ihned s dopravcem vyplňte formulář o poškození zásilky. Zároveň nás o tomto prosím informujte, abychom mohli tuto věc u dopravce vyřešit.

Jestliže není balík poškozený a uvnitř balíků objevíte poškozené zboží, zjevně způsobeného přepravou, je toto nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy, platí pro InTime.

Zjistíli v případě České Pošty adresát po převzetí zásilky, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

V případě odmítnutí převzetí zásilky zákazníkem, si provozovatel internetového obchodu www.mimulo.cz vyhrazuje právo na náhradu nákladů vzniklých v souvislosti s dopravou zásilky k zákazníkovi a zpět a nákladů na odeslání faktury.

Ceny

Ceny zboží a služeb jsou na webu mimulo.cz uváděny v českých korunách včetně DPH a včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Náklady na dodání zboží se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady.

Ceny dopravy

Při objednávce

nad 999 Kč

Při objednávce

do 999 Kč (GEIS)

Při objednávce do 999 Kč (Česká Pošta)

Dobírka

40,00 Kč

139,00 Kč

159,00 Kč

Převod na účet

Převodem na účet GoPay

On-line platba platební kartou

ZDARMA

ZDARMA

ZDARMA

99,00 Kč

99,00 Kč

99,00 Kč

119,00 Kč

119,00 Kč

119,00 Kč

Způsob úhrady

Při objednávce na www.mimulo.cz Vám můžete zaplatit za zboží těmito způsoby:

1. Dobírkou

Při předání zboží od přepravního doručovatele. Finanční obnos přebírá přímo řidič přepravní
společnosti nebo poštovní doručovatel.

Doběrečné 40,-Kč

2. Bankovním převodem na účet

Po připsání platby na náš účet bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1 až 2 dny na převod z banky.

Bankovní údaje:

č.účtu: 2800355810/2010

název účtu: FIO banka

var. symbol: variabilní symbol

3. Platební kartou (on-line platba)

Velmi komfortní a rychlý způsob úhrady Vaší objednávky poskytuje on-line platba za použití karet MasterCard a VISA. Tato platba využívá bezpečnostního protokolu 3D secure, které minimalizuje rizika plateb po internetu. Po zvolení této platby, je uživatel přesměrován do bankovního rozhraní vydavatelské banky, kde se celá transakce uskutečňuje. Tato platba je připsána na náš účet do několika minut a objednávka je tedy ihned expedována.

4. Převodem na účet GoPay

Velmi rychlý způsob zadání platby pro zákazníky, využívající platební brány bank: Česká Spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, ČSOB, mBank, UniCredit, Fio Banka, AirBank, GEMoney Bank. Platba je připsána do našeho systému během několika minut. Při tomto systému platby je zákazník v každém kroku o platbě informován.

Reklamace

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Není to příjemná záležitost ani pro Vás, ani pro nás a proto jsme se rozhodli přidat ke každé oprávněné reklamaci, tedy reklamaci, která bude z naší strany uznána, menší dárek.

Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat?

1. Prosím kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře. Formulář naleznete ZDE.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní vč. příslušenství.

3. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat a v případě uznané reklamace Vám přibalíme menší dáreček jako odškodnění za čekání než při vyřizování reklamace.

Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky u přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.

Storno objednávky z naší strany

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že došlo ke zjevné chybě v ceně zboží (to znamená, že cena zboží je zjevně nižší, než je pro toto zboží obvyklá) dle § 2001 OZ.

Právo na vrácení zboží do 30 dnů


Nabízíme Vám možnost vrátit zboží nad rámec 14ti denní zákonné lhůty, a to do 30ti dnů od převzetí zboží.

Doporučujeme aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.).

Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží není možné při výrobcích, které jste získali v reklamačním řízení (výměna za nový kus).

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Vyplňte tento formulář: Reklamační formulář (jehož součástí je vrácení zboží) a odešlete nám ho.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.

3. Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

4. Pro vyzvednutí zboží lze rovněž využít přepravní společnosti, kdy Vám bude poplatek 50 Kč za tento svoz odečten z vrácené částky.

5. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 14 dnů. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, vypočteme náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určíme, o kolik bude snížena vrácená částka.

Kupní cenu nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Výměna zboží ZDARMA

Objednali jste si zboží v našem e-shopu a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle Vašich představ? Pak nám ho do 30 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali, můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

VÝMĚNU PROVEDEME ZCELA ZDARMA

Celou výměnu provedete z pohodlí domova.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení a ideálně by mělo mít původní obal.

2. Vytvořte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. Klasicky zvolíte dopravu (kterou hradit nebudete, bohužel se ale vyplnit musí) a do poznámky napište VÝMĚNA ZBOŽÍ. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat než nám původní zboží kurýr doručí.

V případě výměny může dojít k tomu, že:

  • požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené

nebo

  • požadované zboží bude mít vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali jakou částku je třeba ještě uhradit

3. Jakmile objednávku vytvoříte, vyplníte tento formulář: Reklamační formulář a odešlete nám ho. Vyplnění tohoto formuláře je důležité nejen pro nás, ale rovněž pro přepravní společnost, která u Vás zboží vyzvedne.

4. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.

5. Zboží pečlivě zabalte a vyčkejte příjezdu přepravní společnosti.

6. Jakmile nám kurýr doručí zásilku na výměnu a vše bude v pořádku a zboží skladem, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Celá výměna proběhne během max. 7 dnů.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně po zjištění této skutečnosti kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
  • dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou prodávající od dodavatele zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky. Prodávající je povinen před odstoupení od smlouvy o změně ceny informovat neprodleně kupujícího a pokusit se o dohodu, kdy v případě, že s kupujícím nedojde k dohodě o nové ceny, je prodávající oprávněn od smlouvy odstoupit.

Mimosoudní řešení sporů

Veškeré spory vyplývající ze smlouvy mezi provozovatelem internetového obchodu www.mimulo.cz a spotřebitelem budou řešeny vzájemnou dohodou a bez zbytečných průtahů.

Spotřebitel má podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy. K mimosoudnímu řešení sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce. Mimosoudní řešení sporů se zahajuje pouze na návrh spotřebitele, a to v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo e-shopem www.mimulo.cz na e-mailovou adresu a telefonní číslo kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.

Ochrana osobních údajů

Prodávající tímto prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou shromažďovány a zpracovávány prodávajícím prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití, a to výhradně za účelem:

a. splnění předmětu smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím

b. nabízení dalšího obchodu nebo služeb kupujícímu

Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit. Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“

Vytvořením objednávky zároveň kupující souhlasí s převzetím účtenky na webu elektronicky.

Závěrečná ustanovení

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.