Reklamace a výměna zboží

Výměna zboží zdarma

Objednali jste si zboží v našem e-shopu a po rozbalení balíčku jste zjistili, že zboží není podle Vašich představ? Pak nám ho do 30 dnů od chvíle, kdy jste balíček převzali, můžete vrátit a vyměnit za jiné zboží. Chápeme, že ne vždy se povede vybrat tu správnou velikost oblečení, barvu nebo jen chcete vyměnit dárek, který se Vám nehodí. Nakupujte bez starostí.

VÝMĚNU PROVEDEME ZCELA ZDARMA

Celou výměnu provedete z pohodlí domova.

Co dělat, když zboží chcete vyměnit:

1. Zboží nesmí nést známky praní nebo opotřebení a ideálně by mělo mít původní obal.

2. Vytvořte si novou objednávku tak, že si do košíku vložíte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené. Klasicky zvolíte dopravu (kterou hradit nebudete, bohužel se ale vyplnit musí) a do poznámky napište VÝMĚNA ZBOŽÍ. My budeme vědět, že se jedná o výměnu a zboží budeme rezervovat než nám původní zboží kurýr doručí.

V případě výměny může dojít k tomu, že:

  • požadované zboží bude mít stejnou cenu jako vrácené

nebo

  • požadované zboží bude mít vyšší cenu než vrácené – v tomto případě bychom Vás kontaktovali jakou částku je třeba ještě uhradit

3. Jakmile objednávku vytvoříte, vyplníte tento formulář: Reklamační formulář a odešlete nám ho. Vyplnění tohoto formuláře je důležité nejen pro nás, ale rovněž pro přepravní společnost, která u Vás zboží vyzvedne.

4. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.

5. Zboží hezky zabalte a vyčkejte příjezdu přepravní společnosti.

6. Jakmile nám kurýr doručí zásilku na výměnu a vše bude v pořádku a zboží skladem, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Celá výměna proběhne max. během 7 dnů.

Vrácení zboží do 30 dnů

Nabízíme Vám možnost vrátit zboží nad rámec 14ti denní zákonné lhůty, a to do 30ti dnů od převzetí zboží.

Doporučujeme aby vrácené zboží bylo nepoškozené, bez známek opotřebení a kompletní (tj. včetně veškerého příslušenství, záručního listu, návodu atd.).

Využití prodloužené lhůty pro vrácení zboží není možné při výrobcích, které jste získali v reklamačním řízení (výměna za nový kus).

Pro snadné a rychlé vyřízení dodržte následující postup:

1. Vyplňte tento formulář: Reklamační formulář (jehož součástí je vrácení zboží) a odešlete nám ho.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den.

3. Zboží hezky zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

4. Pro vyzvednutí zboží lze rovněž využít přepravní společnosti, kdy Vám bude poplatek 50 Kč za tento svoz odečten z vrácené částky.

5. V případě, že bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze převodem na účet nejpozději do 30 dní. V případě, že je zboží použito nebo částečně opotřebeno, vypočteme náklady související s uvedením zboží do původního stavu. Vzniklou škodu na zboží vyčíslíme a o tolik bude snížena vrácená částka.

6. Kupní cenu nelze vrátit dříve, než obdržíme vrácené zboží. Skutečně vynaložené náklady jsou stanoveny součtem nákladů na zpracování a vyřízení objednávky, expedici, balení, dopravné.

Reklamace

Z vlastní zkušenosti víme, že stát se může opravdu ledacos, například, že se na zboží vyskytne vada (opravitelná či neopravitelná) a Vy budete nuceni tedy zboží reklamovat. Není to příjemná záležitost ani pro Vás, ani pro nás a proto jsme se rozhodli přidat ke každé oprávněné reklamaci, tedy reklamaci, která bude z naší strany uznána, menší dárek.

Co dělat, když zboží potřebujete reklamovat?

1.Prosím kontaktujte nás prostřednictvím reklamačního formuláře. Formulář naleznete ZDE.

2. Po zpracování formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat, nejpozději následující pracovní den. S konzultantem se dohodnete, co je potřeba zaslat, jestli stačí pouze část nebo je produkt potřeba dodat kompletní vč. Příslušenství.

3. Zboží hezky zabalte a zašlete na adresu:

CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov

4. O výsledku reklamace Vás budeme informovat a v případě uznané reklamace Vám přibalíme menší dáreček jako odškodnění za čekání než se reklamace vyřídí.

Pokud se jedná o objemnou zásilku nad 20 kg nebo např. autosedačku, můžeme po předchozí domluvě s Vámi zajistit vyzvednutí a přepravu zásilky u přímo u Vás doma prostřednictvím přepravní společnosti. Náklady na přepravu reklamovaného zboží hradíme v případě oprávněné reklamace my.